Koemaastot

Hakalan perheen uusi jäsen

Kunniakirja vuoden kasvattaja 4.3.2023

Kunniakirja suuremmaksi klikkaamalla

Vesa Korkeamäki ja Usvanevan Kennel palkittiin vuoden Venäläis-Eurooppalais Laikojen kasvattajana.

Usvanevan Kennel saavutti käyttökoe- ja näyttelymenestyksen lisäksi vuoden 2022 ainut A-palstan kriteerien täyttävä pentue.

Onnittelut Vesalle ja Usvanevan Kennelille.

Riistanhoito ilman hyvää koiraa...

Norin metsästysseuralla on aktiivista koiratoimintaa, seuramme alueella on järjestetty mm. Laikojen SM-kisat, noilla kisoilla oli loistava menestys, kehuja satoi meille järjestelyistä ja muusta toiminnasta.

Seurassamme on aktiivisia henkilöitä löytyy mm. tuomareita.

Seurassamme on aktiivia linnustajia, joilla on koiria jotka etsivät saaliiksi saadut linnut tehokkaasti.

Syksyisin aamulla kuuluu haulikon pauketta, kun kokonaiset perheet ovat sorsanpyynnissä. Äiti saattaa tosin keskittyä vähän enemmän kuvien ottamiseen, mutta on kuitenkin hengessä mukana.

Norinkylä tarjoaa hyvät linnustus mahdollisuudet, meidän monipuolisten maastojen johdosta. Aluella tarjolla monenlaista lintulajia, päiväkortin kautta voit tulla meille linnustamaan vaikka latvuksissa istuvia lintuja.

Jos sinua kiinnostaa tulla linnustamaan Norinkylään, niin ota ihmeessä yhteyttä meihin. Meidän kylällä on tarjolla edullista majoitusta B&B majoituksessa.

Yhteystiedot löydät verkkosivuilta

Seuran menestyneitä koiria