Kesäkokous 08.08.2024 klo 18:00

Metsästysseuran kesäkokous to 8.8. klo 18.00 Norin NS:lla.

Seuran hallituksen kokous 01.08.2024

Kokous 01.08.2024 klo 18:00, paikka Norin Ns. Käydään läpi kesäkokoukse asialistaa.

Ammunnat kesällä 2024

Kesän aikana järjestetään kolme ampumatilaisuutta Paskoonharjun ampumaradalla.

Päivämäärät ammunnoille ovat 14.07, 17.08 ja 08.09. klo 14:00 kunakin päivänä. Seura pidättää oikeuden aikataulu muutoksiin, johtuen esim. ampumaradan laitteiden huoltoon liittyvistä seikoista, hirviradan huolto kesän 2024 aikana aikataulua ei tiedossa miten huolto toteutuu. Muutoksista ilmoitamme viimeistään noin vikkoa ennen.

Jokaisen hirviporukkaan osallistuvan tulee suorittaa kyseisen ammunta. Ammunta suoritetaan liikkuvaan maaliin, matkana 75 metriä. Sarja on kymmenen laukausta.

Valitse sinulle sopiva päivä, ja ilmoita etukäteen minä päivänä olet osallistumassa, näin vältytään siltä, että ammunnan vastaanottajat ei mene turhaan paikalle.

Mikäli asut vieraalla paikkakunnalla etkä voi osallistua seuran järjestämiin tilaisuuksiin, voit käydä suorittamassa ammunnan kotipaikkallasi, pyydä ammuntalomake Hannu Kaarelta, hannu@kaarimatkat.fi, jonka täytät ammunnan suoritettuasi. Täytetty lomake toimitetaan jahtipäällikölle.

Aseen kohdistaminen, mikäli epäilet aseesi kohdituksen tarkkuutta, voit tulla kohdistamaan ja tarkistamaan aseesi kohdistuksen edellä mainittuina päivinä klo 13:00 Paskoonharjulle. Ilmoita Hannu Kaarelle mikäli aseesi vaatiin tarkistamista.

Tulosta linkistä harjoitteluammunnan suorituslomake, LOMAKE LÖYTYY TÄSTÄ.

Kesäkokous 4.8.2023

Puheenjohtaja Erkki Siljanmäki ojensi kukat ja muistotaulun Jorma Männistölle

Kesäkokouksessa 4.8.2023 muistettiin Jorma Männistöä, Jorman panos metsästysseurassa on ainut laatuinen. Noin 60 vuoden mittaisena aktiiviaikana Jorma toimi kaikissa mahdollisissa tehtävissä, hän oli aina paikalla, kun seurassa tapahtui. Seura päätti nimetä Jorman Kunniapuheenjohtajaksi. Seuran historiassa arvonimi myönneettiin ensimmäistä kertaa.

Kiväärien kohdistus iltapäivä

Jahtipäällikön mallisuoritus Jahtipäällikön mallisuoritus Jahtipäällikön mallisuoritus Jahtipäällikön mallisuoritus Jahtipäällikön mallisuoritus Jahtipäällikön mallisuoritus
Seuran nuorin hirvenkaataja kohdistamassa

Kiväärien kohdistaminen on tärkeä asia jolla varmistat hyvän riistalaukauksen. Keskiviikkona 09.08.2023, oli mahdollisuus osallistua aseenkohdistamiseen omalla radalla.